Raid sw nebo hw ?

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pátek Únor 28 11:16:19 CET 2003

Zdravim vsechny, mam dotaz. Mam desku s Raid PROMISE Fasttrack Lite a na ni
2 disky zapojene do Raid0. Na dalsim disku mam Mandrake 9.0 a ten bych chtel
prenest na tyto disky.
Precetl jsem si uz dost odpovedi tady na konfere a jine how-to, ale
nepodarilo se mi to rozchodit. Kdyz si dam modprobe ataraid a pote i pdcraid
tak se mi sice v adresari /dev/ataraid vytvori adresare o discich zapojenych
do raidu, ale nejsou tam soubory d0p0 apod. pomoci kterych bych raid pole
mohl namountit a potom system prenest.
Potreboval bych poradit, co delam spatne ?
Nebo pokud to nepujde pres hw raid, potreboval bych poradit jak rozchodit SW
raid tak, abych cely Linux mel na Raid poli a ne jen datove adresare.
Myslim, ze mi staci postup. Jde mi o cely Linux, ne jen o data jak je
popsano na linux.melzer.cz.

Dekuji predem za radu

Dalibor Kouril, SORBI a.s.

---