program na ulozeni beziciho systemu

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pátek Únor 28 12:40:41 CET 2003

>  Perspektivni reseni, podle me, je snazit se zbavit závislosti na
> aplikacich, ktere jsou pricinou prebootovavani (shut the Windows, close
> the Gates). Popř.pod GNU/Linuxem pouzit Win4Lin nebo WMware pro beh
> aplikaci, bez kterych nemuzete fungovat.

Jiste, pro puvodni problem ano, ale co poradite me osobe, ktereho kolegove
nuti pri odchodu vypinat pocitac, abychom nahodou nevyhoreli?

Moc by se mi hodilo pri odchodu cely system uspat, vypnout pocitac a
rano zase natahnout odpoledni stav.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.