mplayer a srovnani Celeron x PII

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Únor 28 13:08:29 CET 2003

> Je tu nekdo, kdo muze srovnat rychlost prehravani AVI na
> Celeronu433/256MB RAM a PII 366/64MB RAM, grafiky obdobne ? PII ma vice
> cache, ale Celer je zase o neco rychlejsi co se taktu tyce...
>
> Jake jsou prakticke zkusenosti, kdyz se takove systemy srovnaji vedle
sebe?

Z techto dvou moznosti bude rychlejsi zcela jiste sestava s celeronem.
Nebude to ani tak rychlosti procesoru (podobne, navic p2 366 se pokud vim
nikdy nevyrabelo) jako velikosti pameti - na systemu se 64 nepojede svizne
skoro nic, natoz prehravani videa.

--
Zdenek Mazanec, Contatel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz