pomoc s DNS || Qmail || vmailmgr

alef-forum alef-forum na toxicwaste.sk
Pátek Únor 28 13:44:52 CET 2003

Hello all,

      chcel by som sa na vas obratit s problemom
ktory neviem ani coho sa tyka. Takze system bezi na
Debiane a ako mailovy server je pouzity qmail + vmailmgr

Problem:

        server ma domenu aaa.sk
        dalej je na nom hostovana domena bbb.sk

        vsetko funguje aj primanie posty.

        Ako prosim vas nastavim primanie
        posty pre napr.: ccc.bbb.sk ?

Ako sa mi to sprava?

    ked poslem mail na adresu bla na ccc.bbb.sk
    tak sa mi vrati na server do adminoveho
    uctu s textom ze nemoze doruit spravu na
    domenu  bla na aaa.sk.

    Tomuto nechapem, viete mi niekto vysvetlit
    preco mi to zmeni tu emailovu adresu?

    daklujem za pomoc.

    S pozdravom Alef
--
Best regards,
 alef-forum                          mailto:alef-forum na toxicwaste.sk