Raid sw nebo hw ?

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pátek Únor 28 13:46:12 CET 2003

> To je trochu drsny. Jeste ani nevite, zda ten problem vubec budete muset
> resit, a uz predesilate, ze budete potrebovat poradit. Nejdrive si
> prectete Meta FAQ a pak to zkuste znovu.

Vazeny, neptal jsem na to jestli je to drsny nebo neni, ptal jsem se na
raid, ktery mi nechodi.

Zase tak drsny to neni. Hw raid jsem delal presne dle teto konference a
ruznych how-to a navodu, ale proste se to chova jinak nez psali jini.
A sw Raid si nedovedu predstavit jak zacit a chtel jsem si usetrit trochu
prace nekolikadennim zkousenim...

> Pokud je jediny vas problem v tom, jak prehodit funkcni instalaci linuxu
> na sw raid (vcetne / partition), tak to se da resit celkem snadno.

Tato rada ma vysokou informacni hodnotu...

> -- Honza Houstek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.