streaming video

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Pátek Únor 28 16:29:34 CET 2003

Dňa Pi 28. Február 2003 16:17 ste napísali:

> Viz ./configure --help a vystup ./configure Mplayeru a dokumentace v docs.
ok, thanx, tak sa na to vrhnem, zatial som narazil na docela fajn projekt GINI
behom 5 minut som to rozbehal na vlastnom stroji a aj streamoval a pozeral
video cez mplayer, zial windowsacky mediaplayer na inych pocitacoch to=20
nezvladol :( navyse nedokaze streamovat z inputu ako je napr. TV karta :(