eepro100 vs. e100 (kernel 2.4.20)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Leden 1 10:19:20 CET 2003

Heyaaa!!!

ma niekto z vas skusenosti s ovladacmi e100 a eepro100?

EtherExpressPro/100 support (eepro100, original Becker driver)
EtherExpressPro/100 support (e100, Alternate Intel driver)

doteraz som pouzival eepro100, v 2.4.20 sa objavil "alternate" driver

e100:
author:      "Intel Corporation, <linux.nics na intel.com>"
license:     "GPL"

eepro100:
author:      "Maintainer: Andrey V. Savochkin <saw na saw.sw.com.sg>"
license:     "GPL"

bude v tom nejaky "funkcny" rozdiel??? ano, je pravda, ze sa daju
nastavovat rozne parametre vid 'modinfo e100' resp. 'modinfo eepro100',
ale ja som zatial ziadne nepotreboval - je nejaky rozdiel v zakladnom
ovladaci? mate nejake skusenosti?

nasiel som, ze "Intel drivers have a feature that allows reduced CPU use
at the expense of responsiveness" - ktory ovladac teda uprednostnit?
problemy zatial neboli ziadne

dakujem a prajem stastny novy rok ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471