Odeslani faxu

Ludvik Roubicek info na datastore.cz
Středa Leden 1 17:26:00 CET 2003

O neco lepsi je ATX3, protoze X3 narozdil od X0 nebo X1 detekuje obsazeno. X2
detekuje ozn. ton a obsazeno ne (takze uplne obracene nez je potreba).
X0 a X1 - modem blbec; nedetekuje nic, lisi se minimalne (navratovymi kody)

Vetsina modemu na trhu nepozna oznamovaci ton, ale obsazeno ano. Uz jsem jich
vystridal za poslednich sedm let nejmin 10 + ty co sly k zakaznikum (externi
i interni) a vsude to tak fungovalo.

Ludva Roubicek

--

Ludvik Roubicek