Problem s 3c509B Cyclone & 3c509C Tornado

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Středa Leden 1 23:39:28 CET 2003

Na jedné síti se nám stávalo přesně totéž - hlášky v jádře a následně
kolaps sítě. Z dokumentace jádra jsem se dozvěděl, že se může jednat o
problém s full-duplexem, což na zmíněné síti nebyl přípustný režim (dva
huby). Obešli jsme proto všechna skvělá a krásná Windows (tedy klienty) a
nastavili v ovladačích síťových karet pevně half-duplex. Dokumentace měla
pravdu - problém se již neopakoval!

Pozn: Sluší se síťovkám 3Com poděkovat, neboť mi v hledání příčiny velmi
pomohly, přestože chyba nebyla na jejich straně. Realtek, který
nahradily, jen bez řečí kolaboval...

Slávek.