Problem se Sambou - nelze pristupovat z domenoveho stroje

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Čtvrtek Leden 2 11:36:14 CET 2003

Zdravim

mam takovy maly problem. V nasi siti mame nekolik pocitacu s Linuxem a
Sambou. Pokud chci pristupovat ke sdilenym souborum na tom Linux
stroji tak napriklad ze sveho Windows 2000 notebooku kterej neni
prihlasenej do site tak se mi to bez problemu podari.
 TO jsem nastavil spravne. Ale pokud chci pristupovat
k souborum na sambe z nejakeho pocitace prihlaseneho do domeny tak se
mi to nepodari. Nemohl by mi nekdo prosim poradit ?

--
Best regards,

  Milan Vymazal