Re: LILO a GRUB - praktické zkušennosti ?

Jaroslav Hrdlovič Hrdlovic.Jaroslav na zm.vs.sk
Čtvrtek Leden 2 15:40:59 CET 2003

> Pri NT4WKS mam GRUB v MBR, ziaden problem (stvorboot WNT/W98/Woody/LFS).
> Mozno W2k a XP to vadi, mam to stastie ze netusim :).

Ja mam GRUB v MBR a Win XP Prof nerobia ziaden problem, XP loader
pravdepodobne nejde z MBR, ale z BR particie, na ktorej su nainstalovane Win
XP. Bootoje sa Win XP, 98 aj Linux bez problemov.

Jaro