sítovka

Jan Houstek jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 2 19:02:03 CET 2003

> Ahoj,
> mám ve svém počítači použitou sítovou kartu  od 3COM 3CSOHO100B-TX ale
> bohužel můj linux tuto sítovou kartu nepodporuje zkusil jsem si stahnout
> novější jardo ale tam taky není. Nevíte někdo kde by se dal stahnout
> ovladač pro určenou sitovou kartu na original straánkách se nevyskytuje
> nikde

V detailech u teto karty na strankach 3com se skutecne v sekci ovladace
uvadi pouze ruzne verze Windows. Nicmene to vypada tak, ze karta je
podporovana nejnovejsi verzi driveru tulip, zkuste www.scyld.com/network
(ale bude to vyzadovat kompilaci kernelu nebo minimalne toho tulip modulu,
takze pokud nemate z podobnymi vecmi zkusenosti, obrnte se trpelivosti).

-- Honza