Zase ta samba a PDC...

Jan Houstek jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 2 19:29:47 CET 2003

> smbpasswd -a -m zive
>
> Pro Machine Trust Accounty (nutné pro NT,W2K,XP)
>
> Doporučuji archiv konference, jsou tam toho mraky

Ja zase archiv konference vrele nedoporucuji, protoze ty mraky jsou hlavne
zmatene prispevky zmatenych uzivatelu linych precist si HOWTO, kteri
zkouseji nesmysly, ktere jim poradili jini zmateni uzivatele. Samozrejme,
jsou tam i smysluplne odpovedi, ale najit je da dost prace :-))

Vse je velmi podrobne a prehledne popsano v Samba-PDC HOWTO, ke kteremu se
da doklikat trivialne z www.samba.org a velmi pravdepodobne ho ma i
vetsina tech zmatenych tazatelu na disku.

Omlouvam se za trochu drsny ton, ale osobne se nepovazuju za nejakeho
guru, ale po peclivem procteni daneho dokumentu jsem vzdy sambu jako PDC
nastavil na prvni nebo druhy pokus a bez zavaznejsich problemu mi funguje
proti Win 95,98,2000,XP i Linuxu (smbclient, smbmount, winbind).

-- Honza Houstek