OT: problem s diskem

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Čtvrtek Leden 2 20:21:31 CET 2003

Zdravim konferenci.

Vcera mi shorel HDD. Dnes jsem si donesl novy disk (Seagate Baracuda
40 GB) a zacal jsem instalovat system. Disk jsem pomoci FDISKu
rozdelil na C, D, E a na D nainstaloval Win98. Vse probehlo uspesne.
Na
C jsem chtel nainstalovat Win XP. Instalator vsak hlasil, ze disk je
pro nej nedostupny.

Pri nabootovani z CD (win98, winxp, ...) nebo z diskety fdisk vypsal
"chyba cteni". Z disku vsak jde normalne nabootovat dowin98. tam
fdisk funguje, ale jakekoliv zmeny se neprojevi - zrusim partition,
ale po restartu je tam znova, ...

Pri prvnim rozdelovani jsem mel zapojeny scsi radic a scsi disk...
muze byt problem v tom? nyni se do fdisku dostanu jen kdyz jsou
fyzicky pripojeny 2 disky (i ide).

S jakymkoliv jinym diskem ale system pracuje normalne (zkousel jsem
stare 500mb, 1gb, ...)

v cem muze byt problem? jak ho vyresit?

Vyberte si z nabídky tuzemských i zahraničních zájezdů na <a href="http://dovolena.netcentrum.cz">http://dovolena.centrum.cz</a>