Odeslani faxu

petbe ekpetbe na seznam.cz
Čtvrtek Leden 2 19:17:07 CET 2003

Michal Kubecek wrote:

> Tradiční problém, který se tu naposledy řešil asi před hodinou. Modem
> se snaží detekovat vytáčecí tón, který je u nás jiný než v zemi jeho
> původu. Je třeba mu tu detekci zakázat, což se provede tak, že v rámci
> inicializace mu pošlete příkaz 'ATX3'. Kam přesně to máte napsat, vám
> neporadím, to budete muset najít k dokumentaci k vašemu faxovacímu SW.

To je to je i jasné, sám bych výše uvedené dávno zkusil, kdybych věděl.
kam to napsat (podobně jsem musel postupovat při nastavování modemu pro
připojení na Internet - skutečně nezná český vytáčecí tón). Potřeboval
bych vědět, kde je k tomu programu (KdeprintFax) konfigurační soubor,
protože to v dokumentaci nemohu najít.

Petr Beránek