zvukovka_sb_live_5+1

Stefan Brencik stefanb na volny.cz
Čtvrtek Leden 2 20:50:30 CET 2003

On Mon, 30 Dec 2002 11:55:55 +0100 Petr Klima <xklima08 na stud.fit.vutbr.cz> wrote:

> Nejakou dobu jsem v tom hrabal a dosel jsem k nazoru, ze v dnesni dobe
> se MIDI v Linuxu nedohrabete. Nevim, jak je to s jadernym ovladacem,
> ale ovladace z sourceforge to neumi. ALSA by to teoreticky v nektere z
> novych verzi umet mela, ale pisou tam, ze to obcas ztraci notu. Mne se
> to rozjet nepodarilo vubec. Pokud ma nekdo jine zkusenosti, at se
> prosim podeli, taky by mne to zajimalo.

Ja jsem ozivoval a ozivil MIDI v Linuxu zhruba pred dvema tydny.
Mam SB Live1024 a Debian.

Postupoval jsem nejak takto:
1. Instalace ALSY v. 0.9
2. V /etc/modules.conf mam:
 # --- BEGIN: Generated by ALSACONF, do not edit. ---
 # --- ALSACONF verion 0.4.3b ---
 alias char-major-116 snd
 alias snd-card-0 snd-emu10k1
 alias char-major-14 soundcore
 alias sound-slot-0 snd-card-0
 alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
 alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
 alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
 alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
 alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss
 options snd snd_major=116 snd_cards_limit=1 snd_device_mode=0660 snd_device_gid=29 snd_device_uid=0
 options snd-emu10k1 snd_index=0 snd_id=CARD_0

3. Do zvukovky je potreba nahrat zvukovou banku s nastroji.
K tomu slouzi utilita sfxload, v debianu balicek awesfx,
jinak zde: http://mitglied.lycos.de/iwai/awedrv.html
Prikaz je $ sfxload 8mbgmsfx.sf2
8mbgmsfx.sf2 je soubor z instalace windows nebo z CD od karty.

4. Pro prehravani jsem nasel pmidi, verze zalezi na verzi alsy,
ja mam 1.5.4
K nalezeni zde: http://www.parabola.demon.co.uk/alsa/pmidi.html

Zdravim,
Stefan Brencik