textový mailer - pro Cyrus IMAP

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Leden 3 10:02:50 CET 2003

On Pá, 2003-01-03 at 09:53, Maštalíř Jan wrote:
> Díky moc pine je super :-)

Jiste je to velmi zname, ale rad bych vedel, jestli existuje v
soucasnosti nejaky textovy klient, ktery defaultne umi cist imap postu
(cyrus imap). Kdyz jsem to velmi davno zkoumal, tak to slo myslim pouze
s aplikovanim nejakych patchu. Nevite nekdo jaka je situace nyni? Pokud
to jiz jde, jake jsou vase prakticke zkusenosti?

Pavel