Fortemedia 64 - PCR (delsi)

Pátek Leden 3 12:29:38 CET 2003

On Fri, Jan 03, 2003 at 11:34:57AM +0100, =?iso-8859-2?b?Ikpp+O0=?=.Baloun na soria-grey.sk wrote:
> Zdravim
>
> Mam problem
> Nedavno jsem dostal %SUBJ% a pokusil jsem se ji nainstalovat.
> Zkusil jsem clanek z CHIPu 05/2002, serii clanku z www.linuxzone.cz, ale
> bezvysledne.
> Rozhodnul jsem se, ze vytvorim modul ze zdrojace od p. Beranka na
> http://atrey.karlin.cuni.cz/~marble, ale po kompilaci a posazeni
> na misto podle navodu mi po depmod -a system zahlasil:
>
> depmod: *** Unresolved symbols in
> /lib/modules/2.4.19-16mdk/kernel/drivers/media/radio/radio-sf64pcr.o
>
> Cili asi nefacha, jak by mel.

> [...]

Neviem teraz narychlo, ci mam presne ten isty typ, ale urcite
ForteMedia. Ziadne moduly som dostatocne dlho nepresviedcal (nepodarilo
sa mi ich presvadcit, kym som to nevzdal). Potom som objavil v nejakom
clanku programik fmio. Nepotrebuje jadrove moduly, pracuje na prikazovom
riadku (urcite k nemu existuju GUI FrontEnd-y).

Skuste, mne to takto staci.