Obdoba sed pro zpracovani xml souboru

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Pátek Leden 3 13:59:55 CET 2003

Ahoj vespolek.
Existuje nejaka obdoba davkoveho editoru sed pro zpracovani xml souboru?
Menil jsem si background na desktopu v X podle znameni zverokruhu. Ve
starem GNOME to byla zmena v jednom textovem konfiguracnim souboru - nasel
jsem urcity radek, provedl zmenu, hotovo. Vsechno jako maly skriptik
spousteno pri loginu.
Ale v Metacity je konfigurace v XML souboru a cely ten soubor je jeden
radek.
Potrebuji zmenit hodnotu jednoho XML elementu... tusim ze pres sed to
nepujde, v XML souboru je kontext a ten element se bohuzel nejmenuje
unikatne :-(
Takze - hledam aplikaci pro davkove upravy XML souboru, neco jako sed pro
textove soubory.
MB
--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic