Jak nastavit iptables pro DMZ

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Leden 3 14:41:30 CET 2003

On Fri, Jan 03, 2003 at 02:23:57PM +0100, Pavel Lisy wrote:

> To s forwardem me zase prekvapilo a uz jsem na to vickrat narazil :-)))

Pokud jste byl zvyklý na ipchains, tam skutečně do řetězce "input" šlo
vše, co přišlo zvenku. Takhle je to ale ve většině praktických aplikací
jednodušší.

> To bylo ono, moc diky!

Jenom samozřejmě nesmíte zapomenout na

  iptables -A FORWARD -i eth2 -o eth1 -j DROP

což je ještě důležitější než blokování provozu z DMZ.

                                                            Michal Kubeček