usb ctecka pqi travel flash a karty compact flash

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Leden 3 15:23:17 CET 2003

On Mon, 30 Dec 2002 21:23:46 +0000 (UTC), Radek Bulava wrote:

: podarilo se nekomu zprovoznit usb ctecku pqi travel flash
: s kartami compact flash pod linuxem?

Ono ich je viac. Bohuzial neviem, ktory typ presne mam -
mam ho v robote na stole. Nastvala ma akurat tym, ze
hoci pri nej bolo explicitne napisane Microdrive,
nechodi s nim ani nahodou (zrejme nevie dodat
prud na rozbeh).

S obycajnymi CF kartami mi chodila bez problemov
(teda bez vacsich problemov, ako je s usb-storage zvykom).
Pouzivam zvacsa vanilla jadra.

: mozna by stacilo nejak presvedcit ten hotplug.usb.agent, aby si tech
: disku vsimal, ale to je pro me spanelska vesnice.

S tym som nic nerobil - ako ho tam RH 7.3 dal, taky tam je.

Zdravi
--
                                  Stano