TCP keepalive?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Leden 3 15:16:29 CET 2003

On Mon, 30 Dec 2002 11:04:34 +0000 (UTC), Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

:> Ano, takto to asi nakoniec spravim. Este keby tak niekto vedel,
:> ako urobit takyto preload aj pre Windoze... :-)

: 	? A jaky je rozdil v 'implementaci' nejake funkce tim, ze dynamicky
: linker vyhleda nejprve 'naroubovanou' .so a tim, ze Win32 'vyhleda'
: nejprve nejakou nasi .DLL knihovnu?

Ten, ze vo Win nemam predstavu, ako ziskat pointer na tu
povodnu funkciu (dlopen / dlsym). Preplacnutie celej
kniznice problem nie je, preplacnutie jednej funkcie
s tym, ze tu povodnu musim niekedy volat, uz problem je.

Zrejme to nejak ide, ale do tychto tajov win nevidim
(a uz som raz zistil, ze dynamicky loader je pod win
dost ine zviera ako pod Linuxom).

K povodnemu problemu: skusil som to a zda sa, ze to
funguje, ale este to musim lepsie otestovat. Ak niekto
ma zaujem o kod, poslem (je to par riadkov).

Zdravi
--
                                   Stano