Tienovana mys v XF86

Pátek Leden 3 19:50:46 CET 2003

On Fri, Jan 03, 2003 at 06:27:52PM +0100, "Mira =?iso-8859-1?q?Temp=EDr=22?= <mira-list na cekit.cz>"@morticia.kit.vslib.cz wrote:

> Ahoj
> Jestli to byl vtip tak jsem to nepochopil ;-)
Nie, vtip to byt nemal.

> Co je to "tienovana mys" ? Preklad do CZ jsem myslim zvladnul (stinovana
> mys, mys se stinem ?), ale stejne z toho nejsem moudry. Moznosti W2K
> neznam, diky za vysvetleni, treba bych to taky chtel a nevim o tom ;-)
No, ja winy pouzivam len malo, ked mi to niekto zaplati :-), ale nejake tie
novinky si vsimam.

V tomto pripade ide o kurzor mysi. Kurzor je vlastne obdlznik, ktoreho pixle
su bud celkom priesvitne alebo maju nejaku farbu, klasicky je ciernobiely.

Potom prisiel W2K a M$ tvrdil, ze odbornici na ergonomiu povedali, ze ked ma
kurzor viacstupnovy alfa-kanal (teda moze byt "poloprihladny"), tak je to
lepsie.

Tolko technicky popis, opticky to vyzera zhruba tak, ze cez kurzor trocha
vidis aj "pod neho" (po cesky skrz nej), a okrem toho ma pod sebou "tien" (po
cesky stin).

No a ixy to teraz vedia tiez.

S Oknami som nikdy nerobil dostatocne intenzivne na to, aby som to nejako
podrobnejsie analyzoval, uvidime pod ixami.

> Mira Tempír
> www.cekit.cz
Bye,

                  It's not a bug, it's tradition!