240kb/s pres 33k6 kompresi PPP?

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Pátek Leden 3 00:21:18 CET 2003

> Ha, tak to je ONA komprese. No, teda rekompilovat RH70
> jadro se mi nechce. Zatim vsechny moje pokusy skoncily na
> nefunkcnim jadru. Asi je to rukama ;-) takze rad bych se
> kompilaci vyhnul - je mozne to nejak do linuxu dostat,
> treba jako modul?

Takze jsem to zkusil. Kompilace kernelu od Linuse, kompilace
ppp (vse opatchovane). Mam pripojeni od contactelu a mam
subjektivni dojem ze to i funguje.
Stranky se opravdu podstatne rychleji nahravaji. To je asi
tak vse co o tom muzu rici.

Milan