Instalace na notebook pres redukci HDD v jinem PC

rostaharok na quick.cz rostaharok na quick.cz
Sobota Leden 4 11:16:00 CET 2003

Dobry den,
chtel by jsem nainstalovat Linux na starsi
notebook (IBM760LE).Problem je v tom ze,ten notas
nema ani disketovku a CDmechanika co tam je neumi
bootovat.Takze by jsem to chtel udelat tak ze to
pres redukci HDD naistaluji v jinem pocitaci.
Mate s tim nekdo zkusenost?Na jak velke problemy
se mam pripravit? Nebo kdyby mel nekdo nejaky
link na web kde se neco takoveho resi...
Jako distro uvazuji o Mandrake popr. Redhatu.

Diky za rady, s pranim prijemneho dne
R. Harok