Instalace na notebook pres redukci HDD v jinem PC

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Leden 4 14:02:01 CET 2003

On Sat, Jan 04, 2003 at 11:28:50AM +0100, Jiri Svoboda wrote:

> Mam stejny problem. Jde to i v jinem PC pres redukci, ale pozor na to,
> aby se Vam nainstalovaly spravne verze Glibc a kernelu pro dany
> procesor. Napr RH instaluje podle procesoru jine verze napr pro Athlon a
> na pentiu by Vam to pak nejelo.
> Druha moznost je na PC udelat bootable dos parttion vcetne driveru pro
> CD-ROM a na CD u RH je dosovy program, ktery vam spusti jadro s
> instalaci primo z dosu. Ta dosova part. se potom pri instalaci muze
> zrusit, takze o to misto neprijdete
> Jiri Svoboda

Kdysi jsem potřeboval dostat disketový Slackware na notebook, který neměl
CD-ROM. Vytvořil jsem DOS partišnu, do které jsem nahrál nezbytný základ
instalace laplinkem, nainstaloval do zbytku disku a pak jsem z té DOS
partišny udělal swap.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal