Instalace na notebook pres redukci HDD v jinem PC

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Leden 4 21:03:38 CET 2003

On Sat, 4 Jan 2003 10:15:41 +0000 (UTC), rostaharok na quick.cz wrote:

: chtel by jsem nainstalovat Linux na starsi
: notebook (IBM760LE).Problem je v tom ze,ten notas
: nema ani disketovku a CDmechanika co tam je neumi
: bootovat.

Tento problem vajicka a sliepky ma celkom zaujal, tak som
trochu googloval. Nemate nahodou v BIOS-e volbu
"boot from PCMCIA"? Pokial ano, mohol by ist vytvorit
bootovaci "disk" na nejakej CF karte v CF-PCMCIA
adapteri - prislusny hardware hladajte u najblizsieho
vlastnika nejakeho PDA alebo digitalneho fotaku.

: Takze by jsem to chtel udelat tak ze to
: pres redukci HDD naistaluji v jinem pocitaci.

To je asi najschodnejsie riesenie. Nemam ale rad
riesenia, ktore potrebuju rozoberat iny pocitac...

Len pre uplnost: proste dokupit aj tu disketovku nejde?
Nechce sa mi verit, ze by ju povodny majitel nemal
(ledaze ste kupili nieco kradnute a disketovka
sidli v sufliku u obete :-( ).

Zdravi
--
                                Stano