Mail server

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Neděle Leden 5 05:21:12 CET 2003

Martin Lexa wrote:
> Dobry den mohl by me nekdo nasmerovat na nejaky mail server co stahuje postu
> automaticky pres POP3 z nekolika mailboxu tridi ji a pak je mozne ji na
> lokalni siti stahovat take pres POP3 na jednotlive stanice.

Netusim, ktery jeden produkt by tohle zvladal, nicmene ja toto resim:
- fetchmail - stahne postu
- postfix - SMTP server, na ktery se stazena posta doruci
- courier imap - pop3 + imap server, ktery ji z postfixe zase vycucne

v mem pripade bezi postfix a courier jeste pres MySQL, coz znacne
zjednodusuje spravu uzivatelu (zejmena takovych, kteri nemaji lokalni
uid). A vyse uvedene beha pri spravne konfiguraci bez problemu i pres
dial-up.

Robert

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]