padani kbabelu

Martin Dvorak borg na cbox.cz
Neděle Leden 5 10:52:12 CET 2003

Pouzivam Mandrake 9.0, mel jsem nainstalovanou verzi KBabel ktera je
dodavana s GPL setem (0.9.6), ta mi vsak po nekolika stisknutich klaves
padala. Stahl jsem zdrojaky verze 1.1. zkompiloval, nainstaloval, pady
vsak pokracuji. Kdyz vsak spustim kbabel z konsole, aplikace nepada,
pouze periodicky vzdy po nekolika vterinach zatizi procesor az ke 100%.
Na vystupu v konsoli se vypisuji tyto zpravy:

kdecore (KAccel): WARNING: Sym::initQt( ffff ): failed to convert key.
kdecore (KAccel): WARNING: Sym::initQt( ffff ): failed to convert key.
kdecore (KAccel): WARNING: Sym::initQt( ffff ): failed to convert key.
kdecore (KAccel): WARNING: Sym::initQt( ffff ): failed to convert key.

(to je pochopitelne jen cast :-) ...domnivam ze, ze tehdy, kdyz mackam
ceske znaky. Nevim, jestli to s tim ma nejakou souvislost, ovsem ceske
znaky se mi v kbabelu zobrzuji spravne. Zda to delala i verze 0.96
bohuzel nevim. Zaroven s kbabelem bezela pouze zminena konsole a
gkrellm. KDE verze 3.0.3, Celeron 333

Diky, M. Dvorak