Obdoba sed pro zpracovani xml souboru

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Neděle Leden 5 12:05:59 CET 2003

Martin Bodlák <bodlak na email.cz> writes:

> Ahoj vespolek.
> Existuje nejaka obdoba davkoveho editoru sed pro zpracovani xml souboru?
> Menil jsem si background na desktopu v X podle znameni zverokruhu. Ve
> starem GNOME to byla zmena v jednom textovem konfiguracnim souboru - nasel
> jsem urcity radek, provedl zmenu, hotovo. Vsechno jako maly skriptik
> spousteno pri loginu.
> Ale v Metacity je konfigurace v XML souboru a cely ten soubor je jeden
> radek.
> Potrebuji zmenit hodnotu jednoho XML elementu... tusim ze pres sed to
> [...]

Nebylo by na tohle lepsi pouzit gconftool??  Metacity ma IMHO konfiguraci v
GNOME registrech (fuj, to je hnusne slovo ;-) nebo jak tomu rikaj a na
editaci polozek v nem muzete pouzit presne tenhle programek.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6