your mail

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Neděle Leden 5 00:47:59 CET 2003

On  0,  wrote:
> From: Miroslav Zidek <mizi na worldmail.cz>
> Subject: Re:
>  Proč mutt Mutt 1.3.27i (2002-01-22) nezobrazuje předměty z digestu?
> Date: Fri, 27 Dec 2002 21:10:18 +0100
> To: linux na linux.cz

> Nemáte nastavené my_hdr v konfiguraci a nechybí tam náhodou Subject:?
> Nebo je problém pouze u digestů a u normálních mailů ne? To z dotazu
> není vidět.
>
> BTW - vůbec jsem nevěděl, že Mutt zvládne prohlížení digestu :-O

my_hdr mám v konfiguraci jako:

my_hdr From: Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz>
unhdr_order *
hdr_order From: Subject: Date: To:
ignore *
unignore from date subject to cc bcc

a když chci ve verzi 1.3.27i odpovídat na příspěvky, tak se mi To: nevyplní
a musím ručně doplnit linux na linux.cz

a musím také doplnit Předmět, který (špatně) zní jako: "Re: your mail",
protože právě mutt 1.3.27i špatně zobrazuje Digest...

Martin Kamín