Viac jadier, jeden zdrojak?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 5 22:39:31 CET 2003

On Sun, 05 Jan 2003 16:14:35 +0100, Jarda Mikulík wrote:

: Nechapu co presne myslite, ale nepomohla by polozka "EXTRAVERSION" v
: souboru makefile v adresari se zdrojakem jadra? Vytvori se pak i
: prislusne modules ap. v prislusnych adresarich.

Kedze mi tu vsetci radia EXTRAVERSION, zrejme som sa zle vyjadril :-/.
Toto samozrejme poznam a pouzivam - ide mi skutocne o oddelenie
zdrojovych suborov a generovanych suborov.

S EXTRAVERSION musim vsetko vycleanovat, ked chcem prekladat
pre iny config a prave tomu by som sa rad vyhol.

Zdravi
--
                                    Stano