Kopirovani systemu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 5 22:47:50 CET 2003

On Sun, 05 Jan 2003 16:17:38 +0100, Jarda Mikulík wrote:

:> Takze si kupim auto, za 20 mesiacov na nom najazdim 150 tisic km,
:> potom sa mi na nom pokazi nejaka drobnost a predajca mi musi
:> vratit plnu sumu? Ak to u vas takto preslo parlamentom, tak je
:> to do neba volajuci nezmysel a za chvilu nebude nikto nic predavat.

: To jsem nevěděl že se záruka (obecně) vztahuje na mechanické poškození
: či opotřebení...

Este sa Vam na aute nepokazilo nic, co nemalo suvis s beznym
opotrebenim? To moze predajca rovno povedat, ze ten disk
sa opotreboval a najnovsie specifikacie s pofidernymi poctami
hodin ocakavanej prevadzky denne ho v tom este podporia :-(

Hodte sem niekto URL na ten novy zakon - nerad by som mlzil,
ale obavam sa, ze optimizmus typu "po roku sa mi pokazi
vyrobok a dostanem nazad plnu sumu" nie je zdaleka opravneny.

Zdravi
--
                                          Stano