EP800

tsunami burdaz1 na fel.cvut.cz
Pondělí Leden 6 09:29:30 CET 2003

ŠTEFL Martin wrote:

> Dobrý den,
> mám webcam od CREATIVu (chipset EP800) byla levná :-)), ale linux jí
> podporuje jen s PATCHEM jádra a kompilací! Vše povedlo zařízení
> /dev/video0 vytvořeno v XAWTV spuštěno, ale hlásí chybu HW, nevíte co s
> tím? Děkuji.

tak jsem se uz lekl, ze ten problem trapi jenom me.
V /proc/video/epcam/video1 (mam jeste TVtuner - ten je video0)sem zjistil,
ze pocitac reaguje na stisk tlacitka na kamere(ukaze to v otm souboru), ale
kdyz chci pustit xawtv tak mam smulu a pise mi to:

ioctl: VIDIOCMCAPTURE(frame=0;height=2;width=2;format=7):Nepřípustný
argument
ioctl: VIDIOCMCAPTURE(frame=0;height=2;width=2;format=15):Nepřípustný
argument
ioctl: VIDIOCMCAPTURE(frame=0;height=2;width=2;format=4):Nepřípustný
argument

--
Zdenek Burda
ICQ#119838804

"Světlo na konci tunelu může být reflektor protijedoucí lokomotivy"