Par dotazu

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Leden 6 10:23:37 CET 2003

> 2) Nemate nekdo zkusenosti s tim, jak na RH 8.0 (Cerstva instalace)
> rozchodit Kylix3. Instalace probehne udajne OK (jen v textovym
> rezimu), vytvori se adresar (/usr/local/kylix3), ale ten obsahuje
jen
> uninstall a prazdne podadresare. Na /usr svazku je cca 1GB volnyho
mista
> a local resp. local/kylix3 jsou opravdu podadresare ne namontavany
> svazky).

Kylix3 mi na Rh8 chodi. Instalak jsem musel spoustet s nejakym
parametrem (tusim -m). Nejake informace o tom muzes najit v borlandich
newsech (http://www.tamaracka.com/)

Jediny problem s provozem K3 na RH8 je silene pomale spousteni (cca
30 - 60 sekund). Behem te doby je CPU zatizen na 100% a vetsinu toho
zere xfs - cili Borlandi delaj nejaky zverstva s fontama...

D. Toman