NFS +ext3 - je to dobry napad ?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Leden 6 12:14:53 CET 2003

DD vsem!

damy a panove narazil jsem na hloupy a obtezujici problem. Log stanice, kde je
primounteny NFS svazek, ma log plny hlasek:
- kernel: nfs: server FILESERVER not responding, timed out
V okamziky, kdy je FILESERVER nedostupny, cela stanice ztuhne, pak se zase vse
rozbehne, ale vadi to :(

- exportovany svazek na FILESERVERU je ext3 partition na HW RAID5 (/dev/sda3).
Mam podezreni, ze ext3 a NFS nejsou kamaradi. Muzete mi to nekdo
potvrdit/vyvratit a popripade doporucit jiny filesystem?

- ext3 tam je kvuli tomu, ze ten svazek je dost velky (280GiB) a po padu by se
to kontrolovalo prilis dlouho ...

Dekuji
		Zdenek Pizl

--