FW: Ericsson na /dev/ttyS1

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Leden 6 14:01:39 CET 2003

On Mon, 2003-01-06 at 12:53, Zbyněk Zikl wrote:

nazdar kolega

> Ahoj ja jsem se kdysi pripojoval na net s nokii5110 a tam byl podobny
> problem. Pc sice mobil detekoval, ale nefungovalo spojeni. Resil sem to tal
> ze jsem naslinil kontakty a potom to propojeni slo.

pisatel tvrdi ze kabel a telefon su v poriadku

>  Ale bylo to u nokie ne u
> ericssonu a u win ne u linuxu. Jinak tahle problematika me zajima, protoze
> mam taky t39, ale chtel jsem spis koupit ir do pc. V cem je vyhoda kabelu? V
> cene a nebo je to rychlejsi?

nemyslim, dokonca aj cena bude podobna
jediny rozdiel by som videl v tom ze infrak bude na ircomm0 a ze je
univerzalny (ak mas este nejake ine infracervene zariadenie

> [...]
> pomoci kabelu na /dev/ttyS1 a programem multisync (programek na
> synchronizaci mezi evolution a mobilem). Minicom skonci pri spusteni
> 'minicom /dev/ttyS1' s chybou ze nemuze vytvorit /var/lock/ttyS1, Po
> spusteni programu multisync a vytvoreni zarizeni je videt na konsoli ze
> mobil nelezl, ocet zaznamu v mobilu, apod. Pri pokusu o synchronizaci
> vypise chybu 'unable to send ATZ'. Nenapada vas na co se zamerit pri
> odstranovani tohoto problemu? Pripominam ze kabel i modem telefonu jsou
> 100% v poradku a funkcni. Systém RH 8.0 + updaty. Díky za kazdou radu. S

nebude to uzivatelskymi pravami?
ake su prava na ttyS1 a na /var/lock ?

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com