Ericsson na /dev/ttyS1

Michal Cihar cihar na email.cz
Pondělí Leden 6 13:30:08 CET 2003

Zdravim

trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:
> Dobrý den, snazím se rozchodit komunikaci s Ericssonem T39m pripojenem
> pomoci kabelu na /dev/ttyS1 a programem multisync (programek na
> synchronizaci mezi evolution a mobilem). Minicom skonci pri spusteni
> 'minicom /dev/ttyS1' s chybou ze nemuze vytvorit /var/lock/ttyS1,

To je standardni zpusib zamykani zarizeni, asi nemas zapis do /var/lock
(pravdepodobne musis byt v nejake skupine (uucp), ale to zalezi na
distribuci).  V minicomu se taky da nastavit kde to ma lock vytvaret...

 > Po
> spusteni programu multisync a vytvoreni zarizeni je videt na konsoli ze
> mobil nelezl, ocet zaznamu v mobilu, apod. Pri pokusu o synchronizaci
> vypise chybu 'unable to send ATZ'.

Podporuje to vubec ten telefon? A text 'unable to send ATZ' jsem ve
zdrojacich vubec nenasel...

	Michal Cihar