XFree86 4.3 za dvermi

Pondělí Leden 6 15:13:08 CET 2003

Dňa 06. jan 2003 o 12:55, Kamil Toman napísal(a):

> nejoblibenejsich Xu. Krom toho, ze bude obsahovat spoustu peknych novych
> vlastnosti, obsahuje mimo jine pomerne hodne zmen v klavesnicovem
> driveru pro linux a *bsd a (konecne!) take alespon z casti vycistenou
> novou konfiguraci xkb.
>
> S novou konfiguraci je mozne psat i takove veci jako napr.
>
> XkbLayout "pc/cz,pc/us,pc/de"
>
> nebo
>
> XkbLayout "pc/us,pc/cz_qwerty"
> XkbVariant ",bksl"

bohuzial, zrejme nasledkom toho prestala fungovat, asi definitivne,
klavesova mapa czsk, resp. group_led.

chcem sa opytat, ze aka je vyhoda takejto moznosti definovania
klavesovych map, resp. ako je mozne ju vyuzivat?

> Zmenu layoutu tak lze vynutit za behu pouhym prepnutim skupiny (jeden
> X call), neni tedy uz nutna vymena cele aktualni mapy ani pripadne
> ruzne berlicky s ad hoc dodefinovanim skupin.

ak tomu dobre rozumiem, tak uz existuje aj jednoduchsia cesta ako
prepinat mapy medzi sebou, ako je setxkbmap ?

> Bohuzel se to neobeslo bez pomerne velkych zmen v prislusnych castech
> serveru, proto vas tu chtel pozadat, abyste se, pokud muzete, pokusili
> posledni verzi otestovat. Pro ulehceni byl uz vydan prislusny snapshot:

ja mam nainstalovany aktualny snapshot (resp. jeho balickovu podobu
z mojej oblubenej distribucie), ale nie je mi jasne na zaklade tohto mailu
co by bolo treba testovat.
"tienovanie" kurzora som si vyskusal uz davnejsie :)

--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586