Suse 8.1. cz a Cyrix MII 300Mhz

Jan Houstek jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 6 18:59:54 CET 2003

> Záleží jak je ta distribuce přeložená, ale pokud jádro nebude
> přeložené pro tento procesor tak pochybuji že ostatní balíčky budou a
> vyřeší to jenom jiné jádro.
>
> Jinak pokud jsem se díval dobře tak by tam měly být balíčky přeložené
> pro i586 takže pentium a výše.
>
> Takže pro jinší PC doporučuji starší verzi. Obzvláště pokud je to pro
> začátečníka.

Jak uz se mockrat omilalo, tak existuji dva druhy optimalizace, jednak
pouzivani specifickych instrukci daneho procesoru, a pak optimalizace
poradi instrukci apod. Pokud vim, tak distributori vetsinou pouzivaji
pouze druhou moznost, takze vse by na ostatnich procesorech melo bezet,
jen trochu pomaleji.

-- Honza Houstek