Probleny s uploadem souboru JPEG (delsi) - Vyreseno

Honza conf na pobox.sk
Pondělí Leden 6 19:39:19 CET 2003

Zdravim,

Tak jsem znovu prekompiloval Apache, tentokrate se zakazanym modulem
mine-magic (--disable-mine-magic) a upload uz zacal fungovat i pro
JPEG soubory, PHP jsem kompiloval se stejnymi parametry jako puvodne.

Hezky vecer,

Honza

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/