duplicita souboru...

Úterý Leden 7 00:17:31 CET 2003

On Mon, 6 Jan 2003, Pavel Dobes wrote:

> <cut>
> Diky, trochu jsem to poupravil, aby se dalo porovnavat trochu vice souboru
> najednou a i soubory s mezerama :)
>
> find "$@" -type f -exec md5sum '{}' ';' >> ALL

No...pokud tam bude hodne malych souboru, pak to -exec docela slusne
zpomali. Lepsi by bylo find ... -print0 | xargs -0 ...

Mimochodem, ono to pak stejne nebude fungovat s nazvy souboru, ve kterych
jsou konce radek a mozna i jine exoticke znaky, protoze md5sum sice LF
napise jako \n, ale jeste prida backslash uplne na zacatek (pred
hash). Vskutku podivuhodny program...