php 4.3.0 + sablotron + RH 8.0

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Úterý Leden 7 03:44:13 CET 2003

Zdravim,
podle me predpokladate spatne,
ja na SuSE 8.1 tuto kombinaci kompiloval bez problemu,
$ gcc --version
gcc (GCC) 3.2
Muzu pripadne soukrome poslat moji verzi libsablot.so
Zdravi
    Milan Roubal
    roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: "Pavel Rauš" <linuxcz na cpan.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, January 07, 2003 12:52 AM
Subject: php 4.3.0 + sablotron + RH 8.0

Zdravim,
mam problem pri kompilaci PHP s podporou XSLT. Konci mi to s chybou :

/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to `operator
new[](unsigned)'
/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to `vtable for
__cxxabiv1::__si_class_type_info'
/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to `operator
delete(void*)'
/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to
`__gxx_personality_v0'
/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to
`__cxa_pure_virtual'
/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to `vtable for
__cxxabiv1::__class_type_info'
/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to `operator
delete[](void*)'
/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to `vtable for
__cxxabiv1::__vmi_class_type_info'
/usr/local/sablot/0.97/lib/libsablot.so: undefined reference to `operator
new(unsigned)'
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [sapi/cli/php] Error 1

Zkousel jsem to se Sablotronem 0.96 i 0.97 se stejnym (ne)uspechem. Tenhle
problem se mi vyskytl jen na stroji s RH 8.0,  na RH 7.1 jsem to se stejnou
konfiguraci prelozil bez problemu. Predpokladam, ze to bude nejake
nekompatibilita  gcc 3.2.

Kdyz vyhodim z kompilace podporu XSLT, tak se to bezproblemu prekompiluje a
modul s apachem bezproblemove spolupracuje. V config.log jsem na zadnou
chybu nenarazil. configure se provede bezproblemove a po zadani make to
chvilku chrousta a pak skonci s chybou :-(

Nesetkal jste se nekdo s timto problemem? Pokud ano, jak z tohoto problemu
vybruslit? Trapim se tu s tim bezuspesne uz moc a moc hodin:-(

Diky za kazdou radu

Pavel Rauš