sendmail, povolení relaying pro určitou síť

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Leden 7 09:01:15 CET 2003

On Tue, Jan 07, 2003 at 08:42:45AM +0100, Novy David wrote:
> Ahoj, chtěl bych se zeptat, protože nemam ze sendmailem zkušenosti, kde
> všude musim povolit u sendmailu relaying, aby mi mohli klienti odesílat přes
> tento server poštu. Třeba pro síť 192.168.64.0/255.255.255.0.

Nejspíš v /etc/mail/access. Nebo také jinde. Nenapíšete-li víc o své
konfiguraci, těžko hádat. Pokud máte obvyklým způsobem nakonfigurovaný
sendmail relativně nové verze, pak do /etc/mail/access přidejte řádek

192.168.64		RELAY

a nějak přegenerujte /etc/mail/access.db (obvykle stačí v /etc/mail
dát "make").

                                                        Michal Kubeček