Prevod souboru z ISO do win-1250

Úterý Leden 7 12:10:32 CET 2003

On Tue, 7 Jan 2003, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	To je prvni co delam, bohuzel jediny zdroj je manualova stranka (info
> dokumentace neni, navic je iconv soucasti glibc-common, takze informaci
> je vcelku poskrovno), ktera ovsem zaryte o podobnych vecech mlci, takze
> jediny zpusob je iconv -l pripadne pohled do source (bohuzel k RH8.0
> nemam jeste SRPMS k dispozici)

Ve zdrojaku by se nic moc nenaslo. On totiz de facto pouze proleze soubor
/usr/lib/gconv/gconv-modules a vypise, co tam nasel.

> 	Ja si to nasel, vcera jsem to psal zpameti, tedy rikam, ze ani
> windows-1250 nefunguje..., reps. on se ke kodu zna, ale primo prohlasi,
> ze tato konverze neni mozna...

Jak zna? Vypise ho iconv -l? Je k nalezeni v /usr/lib/gconv/gconv-modules?
Chybove hlasky vypsane iconv -f ... -t ... az donedavna (glibc 2.3.1)
nijak nerozlisovaly situaci, kdy obe kodovani zna, ale nedokaze konverzi
provest (nejsem si jisty, jestli tohle muze ve std. instalaci gconvu vubec
nastat), a situaci, kdy jedno nebo obe kodovani nezna.