prepojenie

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Leden 7 12:16:58 CET 2003

On Tue, 7 Jan 2003, Tech wrote:

> Mame vysunute pracovisko asi 5 km od nasej materskej firmy.Potreboval by
> som, aby sa ludia z toho pracoviska mohli pripojit do nasej firemn.
> siete a pracovat v nej. Vysunute pracovisko sa pripaja do i-netu cez
> modem. Materska firma ma trvale(mikrovlnka) pripojenie do i-netu cez
> firewall. Ako ich co najjednoduchsie a najlacnejsie prepojit?

Prilis jste nespecifikoval, co mate tim "pripojenim do firemni site"
vlastne na mysli. Pokud by Vam stacilo aby se mohli pripojit na ten
linuxovy server (POP3, SMTP, ssh), tak staci na tom serveru (na firewallu)
povolit prislusne sluzby.
Pokud byste chtel, aby bylo mozne se napriklad pripojit do novellovske
site, ktera bezi v materske firme, bylo by vhodnym resenim postavit mezi
temito dvema firmami VPNko - ovsem zalezi na tom, jak moc restriktivni je
ten firewall, jestli jsou uvnitr site nejake verejne IP adresy,
atd...Poslete vice informaci.

Jak udelat VPN se dozvite jiste napriklad v archivu...

--
JiKos.