sb live 5.1 + dolby pro logic

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Leden 7 13:37:53 CET 2003

On Út, 2003-01-07 at 15:00, Antonin Chadima wrote:
> ad petr:
> podivam se na xine zajimavy napad

Ja se priznam, ze v techto dnech delam na tom samem, resp. hodne
podobnem (jak do SVCD dat stereo zvuk tak, aby to pak na HT znelo jako z
5.1 DVD) a tak jsem se na ten downmixing do DPL II dival.

Xine (a hromada dalsich softu vcetne napr. transcode, ktery je srdcem
dvd::rip) pouziva liba52, ktery ten downmixing do DPL ma prepinatelny.
Xine proto obsahuje v GUI radio button "downmix s DPL?", coz je zrejme
to, co ted potrebujes.

Ja jsem hledal ten DPL II a nasel jsem snad ac3.sf.net (URL z hlavy),
ktery je pro Win, a zabyva se presne tim - kvalitnim downmixem do DPL
II. Zdrojaky mam, budu posilat do liba52...

Petr

P.S. Ten downmixing neni zadna DSP veda - je to jen nasobeni cisly jako
"0.37" a tak. Az hruza predstavit, ze by z toho slo zpet vydekodovat
tech 5 kanalu.

P.P.S. Porad mi neni jasne, co s LFE - pri downmixingu se proste data
pro LFE zahazujou - to prece ale neni fer? Nemelo by to byt prictene k
oboum L+R kanalum stejne, s tim, ze si to pak LF filtr v DPL dekoderu
oddeli a posle do subwooferu?? Mnoho otazek, malo odpovedi.