Start linux instalace na SUN Ultra60?

jiri.holec na ct.cz jiri.holec na ct.cz
Úterý Leden 7 14:09:25 CET 2003

Na Ultra 5 a 10 Mandrake nevim kterej a Suse 7.3
Pri instalaci OpenBoot BOOT CDROM a uz to jelo. Silo take v pohode.

JirkaH

*********************************
          Jiri Holec
       Cesky Telecom a.s.
Administrace a rizeni systemu CVS
         Vysoke Myto
         602 305 257
       jiri.holec na ct.cz

From: dobes na tesnet.cz [mailto:dobes na tesnet.cz]
Sent: Tuesday, January 07, 2003 1:50 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Start linux instalace na SUN Ultra60?

	Zdravim,

	k Vanocum jsem si koupil Sun Ultra60 (2xUltraSparc-II 360 MHz,
1 GiB RAM, 2x18 GB SCSI disky, OpenBoot 3.11) a snazil jsem se na to
dostat linux, ale zatim jsem nedonutil instalacku k bootovani.
V teto chvili je jen na 1. disku Solaris8.
Zkousel jsem RedHat 6.2 a aktualni verzi Aurory (RedHat 7.3),
pri bootovani z CD-ROM se zobrazi akorat S a konecna (ze by
SILO naznacovalo tim neco pdobneho jako LILO?).
Pres disketu v obou pripadech dostanu hlaseni, ze na diskete
neni spravny label.
Netusi nekdo, kde by mohla byt zrada?
V dokumentaci k RH6.2 se uvadi, ze na danem stroji bootovani z CD
nemusi fungovat pro chybu v OpenBootu, u Aurory zase tvrdi, ze
nemusi fungovat start z diskety pro chyby v OpenBootu. :-))
Asi jeste nekde ozivim rarp/tftp server a zkusim to pres sit
a uvidime.

	Majkl