prepojenie

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Leden 7 14:27:43 CET 2003

> Dakujem za rady tar uz funguje.
> Potreboval by som od VAs radu.
> Mame vysunute pracovisko asi 5 km od nasej materskej
> firmy.Potreboval by som, aby sa ludia z toho pracoviska mohli
> pripojit do nasej firemn. siete a pracovat v nej. Vysunute
> pracovisko sa pripaja do i-netu cez modem. Materska firma ma
> trvale(mikrovlnka) pripojenie do i-netu cez firewall. Ako ich
> co najjednoduchsie a najlacnejsie prepojit? Dakujem. Lubos.

No nejednodussi a nejlevnejsi mi moc nesedne dohromady. Pokud je tam prima
viditelnost, tak bych troufnul doporucit Miracle. Ja ho pouzival na mensi
vzdalenost, ale 5km je IMHO naprosto v pohode. Je to mikrovlnka s ethernet
bridgem. Chodi to 10Mbit data + 2Mbit hlas. To znamena, ze pro nase
detasovane pracoviste to bylo jakoby sedeli u nas, jen trosku pomalejsi. Ale
pro tech 10PC, ktere tam byly, to bylo naprosto dostatecne. A byly pres to
zaprickovane i telefonni ustredny a chodilo to naprosto paradne a i kdyz
venku byl vsude led i na antenach.

TNX