Start linux instalace na SUN Ultra60?

Jan Houstek jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Úterý Leden 7 14:40:05 CET 2003

> k Vanocum jsem si koupil Sun Ultra60 (2xUltraSparc-II 360 MHz, 1 GiB
> RAM, 2x18 GB SCSI disky, OpenBoot 3.11) a snazil jsem se na to dostat
> linux, ale zatim jsem nedonutil instalacku k bootovani.  V teto chvili
> je jen na 1. disku Solaris8. Zkousel jsem RedHat 6.2 a aktualni verzi
> Aurory (RedHat 7.3), pri bootovani z CD-ROM se zobrazi akorat S a
> konecna (ze by SILO naznacovalo tim neco pdobneho jako LILO?). Pres
> disketu v obou pripadech dostanu hlaseni, ze na diskete neni spravny
> label. Netusi nekdo, kde by mohla byt zrada? V dokumentaci k RH6.2 se
> [...]

Mozna se pletu, ale pokud si pamatuju, tak Ultry (potazmo OpenBoot) neumi
bootovat z diskety, takze bud CDROM nebo sit. Kdyz jsem to poprve delal,
tak jsem o rarp ani tftp predtim v zivote neslysel, ale zabralo mi to asi
tak 10 minut vcetne hledani na googlu a Slunicko bootovalo, takze bych se
asi vydal touto cestou.

-- Honza Houstek